Waarom voor ons kiezen?

Als zelfstandige verpleegpraktijk is uw tevredenheid van groot belang. Het is immers de beste reclame. We zullen er alles aan doen om u de beste zorgen toe te dienen, zodat u met een goed gevoel terugkijkt op onze samenwerking. Onze werking is discreet en voorspelbaar. Alle kosten worden rechtstreeks in rekening gebracht met uw mutualiteit.

Stap 1 tot 4

Stap 1: U belt 03 369 27 14.

Stap 2: We maken een afspraak en bepalen een tijdstip wanneer het u past. We proberen dit uur zo goed mogelijk te respecteren. Telefonisch proberen we al na te gaan wat u eventueel nodig heeft van medisch materiaal.

Stap 3: Een vaste verpleegkundige komt bij u langs en voert de nodige zorgen uit.

Stap 4: We spreken een vast tijdstip af voor de volgende dagen.

Feedback en klachten

Meld je klacht of geef feedback via ons klachtenformulier op de website. Jouw input is belangrijk voor ons om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren. Wij behandelen jouw klacht of feedback serieus en vertrouwelijk. 
 
Ons doel is om jouw klacht zo snel en adequaat mogelijk af te handelen en je op de hoogte te houden van de voortgang. Bedankt voor je bijdrage aan het verbeteren van onze dienstverlening.

    Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen na ontvangst van het klachtenformulier contact met je op te nemen om de klacht te bespreken en samen tot een oplossing te komen. 

    Mocht er meer tijd nodig zijn voor het onderzoeken van de klacht, dan stellen wij je daarvan op de hoogte. Wij behandelen jouw klacht vertrouwelijk en zullen deze zorgvuldig en respectvol afhandelen.