Waarom voor ons kiezen?

Als zelfstandige verpleegpraktijk is uw tevredenheid van groot belang. Het is immers de beste reclame. We zullen er alles aan doen om u de beste zorgen toe te dienen, zodat u met een goed gevoel terugkijkt op onze samenwerking. Onze werking is discreet en voorspelbaar. Alle kosten worden rechtstreeks in rekening gebracht met uw mutualiteit.

Stap 1 tot 4

Stap 1: U belt 03 369 27 14.

Stap 2: We maken een afspraak en bepalen een tijdstip wanneer het u past. We proberen dit uur zo goed mogelijk te respecteren. Telefonisch proberen we al na te gaan wat u eventueel nodig heeft van medisch materiaal.

Stap 3: Een vaste verpleegkundige komt bij u langs en voert de nodige zorgen uit.

Stap 4: We spreken een vast tijdstip af voor de volgende dagen.

Feedback en klachten

Wij zetten ons dagelijks in om de hoogte kwaliteit te bieden in alle aspecten van de zorgverlening. Toch kan het gebeuren dat jouw ervaring niet aan jouw verwachtingen voldoet. Jouw input is belangrijk voor ons om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren. Aarzel dus zeker niet om dit met je zorgverlener te bespreken want het is voor ons belangrijk dat patiënten, mantelzorgers en zorgpartners hun ervaringen met ons delen. Wij gebruiken jouw feedback om onze dienstverlening en kwaliteit van zorg continu te verbeteren. Als je liever een onafhankelijke bemiddelaar inschakelt, kan je een melding indienen bij de ombudsdienst via onderstaand formulier.

Ons doel is om jouw melding zo snel en adequaat mogelijk af te handelen en je op de hoogte te houden van de voortgang. We streven ernaar om binnen de vijf werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier contact met je op te nemen om de melding te bespreken en samen tot een oplossing te komen.

Mocht er meer tijd nodig zijn voor het onderzoeken van de melding, dan stellen wij je daarvan op de hoogte. Wij behandelen jouw melding vertrouwelijk en zullen deze zorgvuldig en respectvol afhandelen.

Je kan onze ombudsdienst contacteren via onderstaand formulier of:

• Telefonisch : op werkdagen (met uitzondering van brugdagen) tussen 9u en 12u via 093 93 27 77 
• E-mail : ombudsdienst@tempusverpleging.be

    Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen na ontvangst van het klachtenformulier contact met je op te nemen om de klacht te bespreken en samen tot een oplossing te komen. 

    Mocht er meer tijd nodig zijn voor het onderzoeken van de klacht, dan stellen wij je daarvan op de hoogte. Wij behandelen jouw klacht vertrouwelijk en zullen deze zorgvuldig en respectvol afhandelen.